wtorek, 6 października 2015

Maxi Manicure: wakacyjnie

Wakacje to był dla mnie czas odpoczynku. Od bloga, od pisania, od czytania. Nie wiele się tu działo, złapał mały kryzys półrocza:) Im więcej czasu mijało, tym mniejszą ochotę miałam na aktualizowanie bloga. Nie wiedziałam co napisać , a zdjęcia były takie... bleee. Chyba każda z nas ma od czasu do czasu taki moment. Nawet dziś, pisząc ten post nie wiedziałam o czym go napisać. Nie mogłam się zdecydować, który wzorek wrzucić pierwszy, albo może nowości wakacyjne (bo jest ich sporo). W końcu postanowiłam, że nie będę się bawić w nadrabianie i zacznę od czystej karty:) I tak nie pamiętam już co użyłam do poniektórych wzorków:) Dlatego kolejny post będzie już bieżący:) Ale żeby nie zmarnować tych wszystkich zdjęć, które zrobiłam, to wrzucam Wam szybki przegląd tego co stworzyłam:) będzie niechronologicznie, więc paznokcie raz krótsze, raz dłuższe :D

Colour Alike Bamberka


Colour Alike KRK Hey Now



Colour Alike Maltanka



Colour Alike Szara Migotka



Essie Bachelorette Party



Essie Cute as a Button



Essie Flowerista z gradientem


Eveline Mnimax (już w koszu/ strasznie odbarwia paznokcie)



Lemax bez numerka:)



Colour Alike To był maj i topper Life



Gradient Black Saint Diskorelaks Sinner Lady



Models Own Pinky Brown


Models Own Purple Blue



Orly Teracotta



Pastelowy marmurek



Naklejki stemplowe



Pierwsze watermarble



Gradient i tasiemki



9 komentarzy:

  1. Piękne kolory lakierów, nie mogłabym się zdecydować, żeby wybrać jeden:))ps. no chyba każdy potrzebuje czasem zresetowania się, więc dobrze, że odpoczęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to patrząc na moją półkę nie mogę się zdecydować:)

      Usuń
  2. Coraz piękniejsze wzory robisz :) wiele z tych zdobień chciałabym zobaczyć u siebie na paznokciach :)
    A ja nie potrafię watermarble zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez robienie tego kilka razy w tygodniu:) Im więcej ćwiczysz tym lepiej ci idzie:) Sama wiesz:)

      Usuń
  3. piękne paznokcie zazdroszcze talentu do zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszło z czasem:) Dużo maluje bo lubię różnorodność na paznokciach więc jeden wzór na tydzień by mnie zanudził:) A im częściej to robię tym lepiej mi idzie:)

      Usuń
  4. Jakie piękne kolory! Essie Cute as a Button to chyba mój faworyt, ale naprawdę ciężko wybrać najpiękniejszy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj strasznie ciężko:) Mam około 120 kolorów Essie i mam ogromny problem kiedy chcę stworzyć coś nowego:)

      Usuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...