środa, 14 października 2015

Kolekcja rośnie czyli nowości :)

Tyle nowych, fajnych rzeczy do mnie dotarło w przeciągu ostatnich miesięcy:) Przypomnienie sobie co, było dość trudnym procesem i zabrało mi mnóstwo czasu, że już nie wspomnę o zrobieniu zdjęć:D Dziś Wam wszystko pokaże i jeśli coś chcecie zobaczyć z bliska, albo macie pomysł co mam wykorzystać pierwsze, piszcie w komentarzach:)

Moje pierwsze zamówienie z Nailland Hungary i jednocześnie pierwsze Mundo de Unas. Pełnowymiarowe opakowania białego i czarnego a reszta miniaturki:) Próbowałam znaleźć listę kolorów które kupiłam ale niestety gdzieś mi się zapodziała:) Zresztą całe lato ćwiczyłam stemplowanie więc spodziewajcie się że ten typ zdobień będzie się teraz często pojawiał:)


Moje urodzinowe zamówienie od B. loves plates:) Zamówiłam tylko lakiery, ale kiedy napisałam maila do Ani z zapytaniem odnośnie czasu wysyłki wymsknęło mi się że zależy mi żeby lakiery dotarły na moje urodziny. Ania odpisała że raczej się nie uda ale zaskoczyła mnie dodatkowymi gumami do stempli, tęczową zdrapką i firmowymi przypinkami. Z ręką na sercu mogę napisać że gumy są fantastyczne:) I lakiery również:)


Linery Wibo na które trafiłam w rossmanowej promocji:) Gdzieś mi się biały zapodział:)


Oryginalne stemple Creative.


Rimmelki:)


Colour Alike
510 Wata Cukrowa, 564 Warszawianka, 511 Lilianka, 561 Moje miasto nocą, 563 Powiśle


OPI Ink i Orly Fisrt Blush - oba z jakiejś blogowej wyprzedaży


Letnie lakiery do stempli od B. loves plates. Kolaboracja z Colour Alike.
B. a Sunset, B. a Juicy Tangerine, B. a Sunsine, B.a Fresh Mojito, B. a Blue Ocean, B.a Barry Smoothie, 


Zakupy z TK Maxxx : top Out The Door i top Looks Wet


Rapidografy i tusze biały i czarny


Lakiery Avon


Czerny pisak do zdobień


Zmywacz w pisaku


OPI Big Apple Red i Muir Muir on the wall


Barry M Gelly Hi Shine Coconut i Eveline Colour Edition


Naklejki wodne od Panny Dominiki z bloga Mirrorowisko :)


Pastelowe ćwieki z Allegro


Naklejki Minx


Lakiery z urlopowej wyprawy. Kupiłabym więcej ale chłopak wyłowił mnie z DM'u :D
SHE  176, 507, 240, 210


Gabriella Salvete lakiery piaskowe
Mistero Grey, Natale Flower


I teraz moja ulubiona część: ESSIE!!! :)

Kolekcja Summer 2015
Salt Water Happy, Chillato, Peach Side Babe, Sunset Sneaks, Pret-a-surfer

(na bank kupie pełnowymiarowe wersje:D)


Kolekcja Jedwabiste Akwarele
White Page, Muse Myself, No Shrinking Violet, Highest Bidder, Blush Stroke, Art New-Beau, Love Sheen, Pen&Inky, Point of Blue


 Baby's Breath, Sand Tropez, Lady Like, Demure Vixen, All Tied Up


Romper Room, Watermelon, Tigh High, Too Too Hot , Bazooka


In The Cab-ana, Truth or Flare , Butler Please, Hide & Go Chic,  Mind Your Mittens


Kolekcja Flowerista 
Garden Variety, Blossom Dandy, Perennial Chic, Flowerista


Resort Fling, Hors d'oeuvres, Ignite the Night, Sexy Divide


 Kolekcja Fall 2014 
Dress to Kilt, Style Cartel


Kolekcja Fall 2015 
Leggy Legend, Color Binge, With the Band, In the Lobby, Frock'n'Roll, Bell Bottom Blues


12 komentarzy:

  1. o matko ile lakierów <3 śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jejku, ile szczęścia! :)
    Orly First Blush piękny, sama bym go chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego czarnego Art Linera Wibo używam do stempli :) też przymierzam się do zakupów na Mundo de Unas i poza dużymi białym i czarnym nie wiem co wybrać... Zrobisz jakieś swatche?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takim zastosowaniu linera nie pomyślałam:) A co do swatch'y to bardzo dobry pomysł :) Coś pomyślę przy najbliższej wolnej chwili :)

      Usuń
  4. ooooo rany! nawet nie jestem w stanie wymyślić co bym pierwsze chciała zobaczyć! zacna kolekcja Mundziaków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko przez Ciebie :) naoglądam się u Ciebie i potem chce:) Teraz myślę o kupnie ILNP i Color Club Halo Hues :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...