czwartek, 4 kwietnia 2013

Joanna Multicolor - Intensywna miedź - RUDY??

Po ostatnim farbowaniu jakoś nie jestem zadowolona z koloru.

Niby są rude ale jakieś takie... ciemne;/

Na opakowaniu kolor jest soczysty i bardzo żarówiasty. Ja wiem że nie powinnam liczyć na to samo ale myślałam że będzie z tego chociaż pół;/


Co myślicie??





Kocham rude włosy ale męczy mnie to ciągłe farbowanie. Zastanawiam się nad henną Khadi ale to są bardzo luźne przemyślenia:) Myślę nad tym żeby wrócić do swojego naturalnego koloru. Już sama nie wiem co robić;/

14 komentarzy:

  1. znam ten problem. też w koncu zrezygnowałam z rudego i wróciłam do natury ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie rudy tak bardzo pasuje:( I to jest właśnie takie straszne;/

      Usuń
  2. A dla mnie ten kolor jest świetny.
    W słońcu muszą być jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor bardzo ładny jak dla mnie :) choć ja mogłabym mieć bardziej czerwony i ciemniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień to taki piękny kolor:) też uwielbiam:)

      Usuń
  4. Ej, to nie miała być czerwień? Uroiło mi się znów coś? Sam kolor bardzo ładny, a jak wspomniała Michasia, musi przepięknie wyglądać w słońcu - szkoda, że trochę go mało ;) E tam, w śniegu rudy też fajnie wybija ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś ci się uroiło:P Choć nie powiem czasami mnie kusi:)

      Usuń
  5. Powiem po podlasku: dla mnie się podoba :D Ładny, głęboki kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ci odpowiem po podkarpacku: w pole obleci:P

      Usuń
  6. Faktycznie coś mało rudy, ale ogólnie ładny :)

    Jak chcesz to wracaj do naturalnego :D mnie za 14 dni minie rok jak nie farbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ostatniej żaróweczce jest bardzo mało rudy;/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...