poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Hair Project #2 Wymarzone włosy



 Teoretycznie dużo tu nieosiągalnych celów ale warto marzyć:P Majka Jeżowska chyba tak śpiewała:)

Ogólnie chce mieć zdrowe, zadbane, długie, rude włosy. that's it:)

Przestawiłabym się na hennę ale boję się że nie uzyskam tak intensywnego koloru jak przy farbie chemicznej. Ma ktoś może jakieś większe pojęcie na ten temat??

Ale wróćmy do celów:D


   Gęstość <3 
  
Ja wiem że ona ma więcej sztucznych niż swoich ale i tak mi się marzy:D
  




Kolor <3

   



Długość:)

  

   
  
  
    I coś kompletnie nieosiągalnego:D

 

A teraz moja idolka:) Odkąd zobaczyłam ja w moim ulubionym serialu Charmed/Czarodziejki nie mogę od niej oderwać oczu:) I chyba to oglądanie jej w nadmiarze wpłynęło na moją chęć posiadania rudych włosów:)

Jak dla mnie ideał: porcelanowa (albo alabastrowa:D) cera, i do tego rude włosy:) Cudo!!:)

Rose MacGowan


















Wygląda też niesamowicie piękne z ciemnymi włosami...





... i jako szatynka:)



I druga gwiazda która miała na głowie więcej rudości niż mogę zliczyć:) podoba mi się jej eteryczne uroda (choć czasami się zastanawiam czy ona nie ma czasem jakiejś anoreksji)

Nicola Roberts z zespołu Girls Aloud
 


















*****

Koniec inspiracji:D Każda z tych fryzur mi się podoba i każdy odcień rudego jest fantastyczny:) Jeśli kiedyś uda mi się osiągnąć coś takiego będę przeszczęśliwa:D



Zdjęcia ku uprzejmości google.pl

4 komentarze:

  1. Merinda!! :D lubię tą bajkę i tą jej gadkę :D

    Najpiękniejsze włosy są na drugim zdjęciu, ciekawe czy da się taki efekt osiągnąć, czy nie miała przypadkiem zagęszczanych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam Rose McGowan i Czarodziejki <3 :D
    To prawda patrząc na ten rudy kolor aż chce się też takie włosy posiadać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham wszystkie odcienie rudego choć sama mam teraz jakiś dziwny kasztan;/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...