poniedziałek, 16 czerwca 2014

Moja kolekcja Colour Alike

Tak.

Moja kolekcja.

Liczy już 42 buteleczki więc zasługuje na miano kolekcji:)

Jeszce nie wyszystkie miałam na pazurkach ale chyba jestem na dobrej drodze:)



Najciemniejsze z całej kolekcji


|| Black Saint || Pyrka || Ja pierniczę ||

Wszystkie holo

*****

Niebieskości i fiolety


|| Maltanka || Densfiołek || Typografia J

*****

Fiolety


|| GDN Danzig || Figa z makiem || Zmierzch || Jeżyce

*****

Zielenie


|| Green Go || Bamberka || Love Las || Paradisco || Za Zielone || Fifa Rafa ||

*****

Szarości


|| Diskorelaks  || Sinner Lady || B. a Star || Aleja Gwiazd || Los Diamentos || Szara Migotka

*****

Nude i brązy


|| Nudziaq || Typografia E || Pa Złotko || Światło proszę || Oto El Złoto || Ancynamon || Kamlot ||

*****

Róże i czerwienie


|| Typografia B || Poskromienie złośnicy || Typografia K || Typografia G || Landrynkowiec || Stary Browar || O w bombkę ||


*****

Jestem bardzo zadowolona że dałam się skusić dziewczynom na zakup tych lakierów:)

Są naprawdę wyjątkowe:)


*****

A już niedługo pokaże Wam kolejne 6 które testuje:)

15 komentarzy:

  1. o jeny,ale tego dużo *.*
    ja bym się pogubiła z tyloma lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To tylko same Colour Alike:) W pudłach jest jeszcze mnóstwo innych:)

      Usuń
  3. ale kolekcja! super, ja jeszcze żadnego nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie wypróbowac:) Bardzo często są promocje a lakiery są bardzo porządne:)

      Usuń
  4. ooo masz ich sporo a ja tylko kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie trafić do kogoś podobnie zakręconego na punkcie Colour Alike :D moja kolekcja jest porównywalna, ale zawsze znajdzie się miejsce na kolejny CA ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...