wtorek, 8 lipca 2014

Maxi Swatch: Colour Alike - Sinner Lady

Nie myślałam dziś nic wrzucać ale u M. (pozdrawiam;)) na Instagramie zobaczyłam SinnerLady od Colour Alike, zerknęłam w przepaść moich wersji roboczych i coś się znalazło :D


Jeden z szaro-srebrnych holo w mojej kolekcji:) Najukochańszy to dalej ten z allepaznokcie.pl ale SinnerLady skutecznie go goni:)


To jeden z tych odcieni kiedy blogger nie wie co powiedzieć:) Naprawdę mam kłopot!!

Kolor jest o wiele subtelniejszy od allepaznokciowego i nie rzuca się tak 'chamsko' w oczy:D

Lakier polubiłam bo jest bajecznie prosty w obsłudze. Sam z siebie potrzebuje dwóch warstw ale zawsze można pod niego wrzucić szary bazowy dla podbicia koloru.


Cena: 11,99 złotych:)

Trwałość: Miałam go na paznokciach około 3 dni, zmylam bo miałam ochotę na coś nowego a lakier i tak był w dobrym stanie:)

Dostępność: colorowo.pl

Konsystencja: Powiedziałabym że lakier jest dość rzadki, na szczęście nie jakoś drastycznie wodnisty.

Wysychanie: Wysycha bardzo szybko:) 

Zmywanie: bardzo łatwe, lakier nie barwi ani nie zostawia żadnych niespodzianek na paznokciach


Lakier świetnie nadaje się na okazje kiedy chcę czymś błysnąć ale nie chce mi się nic robić :D



*****

Chciałam w tym tygodniu zaszaleć z wzornikami ale jak zwykle pokrzyżowało mi plany:(

Wymieniam okno w pokoju i musiałam wynieść wszystkie swoje dzieci żeby się nie okurzyły:( Więc przez najbliższy tydzień nawet nie liznę wzorniczków;/ Pech;/ 

*****

Z kolejnych newsów: wreszcie wypróbowałam metodę ozdabiania paznokci przez użycie lakieru do włosów:) Jestem z siebie dumna:) jak chcecie zobaczyć efekt zapraszam na instagram a lepsze zdjęcia nowszej letniej wersji być może jeszcze w tym tygodniu;)

10 komentarzy:

  1. Ale pięęękny! Mam wiele lakierów, ale takiego jeszcze nie, boski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pozdrawiam ^^
    Ja chyba dziś włąśnie się za Sinner Lady zabiorę, tylko mam dylemat z którym kolorem ją połączyć ;) Bo chcę tylko dwa paznokcie holo pociągnąć, a reszta albo szara albo czerwona, ewentualnie przybrudzona biel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie do Ciebie trafiłam :) Masz tak piękny kształt i długość paznokci, że chyba każdy lakier prezentowałby się świetnie :) Ten holosek jest piękny :) No i zaraz zaglądnę na Instagram, bo o zdobieniu lakierem do włosów jeszcze nie słyszałam :) Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witam cie serdecznie:) Zaglądaj zaglądaj:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...