piątek, 27 czerwca 2014

Maxi Swatch: Colour Alike - Poskromienie złośnicy

Teoretycznie to nie ma co poskramiać, ale jak każda kobieta temperamencik mam;)

A przed Wami cudak, który zadziwił mnie tak bardzo że do tej pory nie wiem jak go określić:)

Colour Alike Poskromienie Złośnicy


W buteleczce ewidentnie widać srebrne drobiny, ale już na paznokciach uwydatnia się niebiesko-fioletowy shimmer:)


Cena: kosztuje obecnie około 10 złotych:)

Trwałość: Po dobie zmyłam. Wybaczcie ale 3 dni z jednym lakierem to u mnie katorga:D

Dostępność: Na pewno na colorowo.pl

Konsystencja: Trochę po gęstszej stronie

Wysychanie: Wysycha szybko:) 

Zmywanie: Ogólnie nie barwi ale mała część drobinek zostaje i trzeba trochę czasu poświęcić na dobre wyczyszczenie pazurków:)


Lakier jest takim małym dziwadełkiem i mam co do niego zdecydowanie mieszane uczucia:)


Nie jestem tylko pewna czy pasuje do moich dłoni ale lakier grzecznie czeka w kolejce żeby go wypróbować jeszcze raz:) jeszcze mi zostało jakieś 20 alajkow do zeswatchowania:D



*****

Kupiłybyście?

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...