wtorek, 17 czerwca 2014

Maxi Swatch: Colour Alike - Aleja Gwiazd

Okej.

Wiem zabijam Was w kółko jednym i tym samym:D

Ale co ja poradzę że kocham te lakiery:D

Dziś swatch ciekawego lakieru który ciężko opisać słowami.



Jeśli chodzi o wykończenie to ni to metalik ni shimmer, ni pies ni wydra:) Konia z rzędem temu kto wie:P



Spodziewałam się sreberka ale to raczej koło sreberka nie leżało:)



Kolor jest bardzo oryginalny i jestem zadowolona że go zamówiłam:)





Cena: kosztuje obecnie około 10 złotych:)

Trwałość: Całkiem przyzwoicie trzyma się paznokcia, u mnie standardowo 2 dni maks bo potem się nudzę i potrzebuje czegoś nowego:)

Dostępność: Na pewno na colorowo.pl

Konsystencja: Świetna, rozprowadza się jak marzenie:)

Wysychanie: Wysycha szybko:) 

Zmywanie: Hmmm z tym już troszkę ciężej, jak typowy shimmer "wczepia" się w paznokieć:)



*****

Polubiłam więc na bank trafi na PÓŁKĘ:)

*****

EDIT: Dziś wieczorem jadę na wesele aż za Zieloną Górę i nie będzie mnie cały tydzień:) Posty będą się pojawiać automatycznie a na Wasze komentarze odpowiem po powrocie:) 

Ciao:)

4 komentarze:

  1. te nazwy mnie zawsze urzekają ;) piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy kolor, lubię to wykończenie, mimo zmywania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) Efekt na pazurach przebija wszystko:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...