sobota, 18 stycznia 2014

Maxi Swatch: Colour Alike - Zmierzch - mój nowy fioletowy ulubieniec:)

Dziś fiolecik:)


Dawniej fioletów używałam bardzo często:) Fioletowe ubrania, makijaże, paznokcie, włosy (sic!). Świetnie podkreślały zieloną tęczówkę:)

Potem przyszedł czas brązów i pomarańczy; i fiolety poszły w odstawkę:) Aż do teraz:)


Kolor jest przepiękny!

Na początku myślałam że to taki zwykły fiolet ale jednak skubany mnie zaskoczył i zachwycił przy okazji:)

Zależnie od kąta padania światła widać różne kolory!

Raz widać ciepły fiolet, a raz chłodny:)

Magia:)


To co widać na zdjęciach to dwie warstwy:) taki standardzik:)


Fajnie się komponuje z zielenią w tle:P




Jest totalnie w moim stylu:) I nie użyłam żadnego nabłyszczacza:)



*****

Jest to jeden z najładniejszych lakierów jakie udało mi się ostatnio nabyć:)

Jak pisałam wcześniej lakiery zamówiłyśmy wspólnie na colorowo.pl << Link przekieruje cie wprost do tego odcienia:)

Cena: obecnie kosztuje 10,99 PLN ale my trafiłyśmy na promocję -40%, i za całe zamówienie zapłaciłam coś koło 80PLN. (Za 13 lakierów: przypominam;) czyli wychodzi coś koło 7,50 za lakier:))

Trwałość: Ciężko mi się wypowiedzieć na ten temat bo ja maluję paznokcie codziennie (prawie), po prostu lubię różnorodność:)

Dostępność: Na pewno na colorowo.pl << mogę ich z czystem sercem polecić za dobre podejście do klienta:) Dwa lakiery z zamówienia były wadliwe i mi je wymienili:) Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam:) będę ich chwalić pod niebiosa:)

Konsystencja: Ani rzadka ani gęsta:) jest w sam raz i maluje się naprawdę dobrze:) Nic nie zalane i glutów brak;)

Wysychanie: Całkiem szybko:) Ale oglądałam serial więc nawet nie wiem kiedy mi zleciało;)

*****

Z całą pewnością mogę polecić ten kolor:)

Maxi approves;)



PS. A już jutro nowości:D


6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...