wtorek, 28 sierpnia 2012

Nie wiem czy wiecie...

ale początkiem lipca miałam urodziny:D 

Dostałam prezent tyko od 'siostry' bo reszta rodziny, przyjaciół, plus chłopak postanowili mnie olać, a raczej moje urodziny:D Jak zwał tak zwał;)

Ale, ale nie ma się co załamywać, prezenty postanowiłam sobie zakupić sama a były one na tyle wspaniałe że w zupełności zrekompensowały mi ten żenujący dzień:)

Jednym z  takich prezentów była własnie kredka NYX w kolorze MILK:)

Już od dawna na nią 'chorowałam':)

Podpatrzona została u Jangsary i od wtedy tylko czekałam na dobrą okazję. 

Okazja się trafiła wiec i kredka trafiła do mojej kosmetyczki:) Od tamtej chwili kocham ją jeszcze bardziej:)




Świetna baza pod cienie, cudownie podbija ich kolory:) Dzięki niej trzymają się nawet 16h!!:)

Jestem w pełni zakochana i chcę więcej kolorów:) Koniecznie!!!



10 komentarzy:

  1. Mam, uzywam :)
    Mam jeszcze kolory bodaj Rust i Gold.
    Milk lubie chyba najbardziej, bo najwiecej z nia mozna zrobic. Uzywam tak jak Ty, jako baze pod cienie i jako rozjasniacza na luk brwiowy i w kacik oka. Czasem z rana daje odrobine na linie wodna, zeby sie obudzic.
    A przyjaciolom i chlopakowi na nosie zagraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadanie w stylu w twoim wieku świętuję się pełne urodziny (20,25,30 etc) z jednej strony mnie rozbawiło a z drugiej wkurzyło bo według mnie urodziny mam co rok a nie co 5 lat;/ Ale stwierdziłam ze nie będę się przejmować i sama zafundowałam sobie prezenty:) To ta akuratnie mały ułamek:)

      Usuń
    2. Urodziny i PREZENTY sa co rok! :]

      Usuń
  2. to nie fajnie że cie olali :( Własnie, urodziny i prezenty są co rok! :p Spóźnione wszystkiego najlepszego:) ! Fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybym w ogóle umiała się tym posługiwać xD
    niech Ci służy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze , ż sobie to zrekompensowałas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyobraź sobie, że nie mam włączonej daty urodzin na fejsie i 5, słownie pięć osób złożyło mi w ogóle życzenia. Z czego 3 to rodzina, a 1 to mój S.. (ach, niedpoaczenie- jeszcze rodzice S.) xD Zdarza się, że już sama pamięć to ogromny wysiłek, a co dopiero kupić jakiś drobiazg ;) No ale zrekompensowałaś sobie i aż zazdroszczę, bo ostatnio coraz częściej widzę tę kredkę i mam na nią chrapkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana naprawdę warto:) Dzięki niej mój makijaż w pracy trzyma się 16 h:) A jak piękni podbija kolory:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jest świetna i jstem z niej bardzo zadowolona:) I chyba zakupię więcej kolorów:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...