środa, 6 lutego 2013

Coś czego tu dawno nie było czyli...

...moje włosy!!:)

Teoretycznie nie ma co oglądać:) Mam dość spore odrosty i krążę po drogeriach w  poszukiwaniu odpowiedniego koloru:) I chyba już mam zwycięzcę:)Tylko potrzebuje żeby ta decyzja nabrała mocy urzędowej, wszystkie pieczątki, wiecie, rozumiecie, i kupujem:)

Tak włosy wyglądają w przybliżeniu. Ze względu na naprawdę chuj... światło dziś wszystkie zdjęcia są z lampą.

Not bad.

Ok.

Włosy w całości. Jak widać mam takie smętne ogonki które z miłą chęcią bym upier... przy samej szyi, ale wszyscy mi odradzają cięcie wiec się wstrzymałam tak for now:) Ale wkurzają mnie niesamowicie;/



A tak to wygląda od frontu;)

Zdziwko!!

Widzę co tam robisz:P

Matko i córko młynarza. Chyba za dużo białego pieczywa wpierdalam i takie tego skutki. Blada dupa ze mnie:D

Ogólnie jak wszystkie włosy przerzucę do przodu to ma to sens i nawet jest jakaś objętość. Ale jak same widziałyście tył to płacz i zgrzytanie zębów, mogę się założyć że właśnie w tym momencie umarł jeden mały kotek;/ Chyba utnę tą najsmutniejszą, najdłuższa końcóweczkę a reszta niech rośnie i żyje w zdrowiu i dobrobycie.

*****

Gdzieś kiedyś słyszałam że prostota kluczem w pielęgnacji, czy coś tam z minimalizmem, jeden ciul. Więc sobie myślę: 'a co mi zależy, zaryzykuje':) A więc miesiąc LUTY oficjalnie stał się miesiącem prostoty i minimalizmu w pielęgnacji włosów:)


1. Odżywka b/s Joanna Naturia Len i Rumianek - moje KWC. W ogóle cała seria sprawia że to całe gówniane włosomaniactwo ma sens:) Nic innego na mnie tak dobrze nie działa:D

2. W opakowaniu po farbie Palette (po farbowaniu cioci) wywar z kozieradki. Uparcie wcierane dzień w dzień. Już rzygam rosołem;/ A do tej pory to była moja ulubiona zupa:(

3. Balsam z żeń-szeniem z Green Pharmacy do wypadających włosów. Używam do pierwszego O w OMO. Muszę się pozbyć tego silikonowego shitu. Szukałam olejku a kupiłam to. No gdzie ja miałam oczy;/

4. Maska Gloria - raz mieszana z żółtkiem, raz z glutkiem lnianym. Ban na półprodukty w tym miesiącu. Niech żyje prostota!!!

5. Szampon Barwa z Czarnej Rzepy. Ot coś do oczyszczania. Jeśli przesuszę sobie skalp wracam do Hegrona.

6. Bielenda Graffiti żel. Ot zwykły stylizator:)

7. Olej Sesa. Zakupiłam bo skusiły mnie super pozytywne recenzje, ale ze względu na moje wszechogarniające lenistwo i genetycznie uwarunkowany nieruszodupizm nie udało mi się dostrzec aż takich spektakularnych efektów. No cóż, może teraz się uda;) Tylko nie wiem co lepsze, wcierać w skalp czy na długość.

8. Nie załapał się na zdjęcie miks olejków, które wcieram w skalp: olejek rycynowy, Sesa, olejek z rozmarynem i olejek z czerwoną papryka z Green Pharmacy. Jeśli będę wcierać Sesę w skalp to ten na razie odłożymy:)


*****

Frontalnie to nawet się sobie podobam. Nie ruchałabym ale już jest ok. Tylko ten ogon z tyłu męczy;/

No i ta farba w przyszłym tygodniu. Chyba się zdecyduję.




Żyjcie i prosperujcie,

Maxi:*

25 komentarzy:

  1. ale ładny kolor włosów!:D
    Rudziaki górą:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym Ci radziła taki rudy wchodzący w mahoń :) no nie wiem dokładnie jak to określić ale ciemniejszy od tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje zrobić zdjęcie w świetle dziennym bo z lampą wychodziły strasznie jaskrawe;/

      Usuń
  3. ej, Panna! gratuluję utraty wymiarów btw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w ogóle, to najlepiej, żąe blada. blade jest piękne. najpiękniejsze.

      Usuń
    2. Fuck yeah!!:) Mnie też to cieszy niezmiernie:)

      Usuń
  4. Jak przyciemnisz włosy, to wtedy będziesz jeszcze bledsza :( Odradzam mahoń. Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie się tylko wydaje że ten tył jest marny bo masz cieniowane żeby wydobyć loki ! Ja teraz mam ścięte równo i wydaje się być ich więcej niż jak były cieniowane, jedynie pozostaje sprawa czy tak będziesz się sobie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazuj częściej swoje wlosy- są takie piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubóstwiam Twój styl pisania:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapo!! To chyba najlepszy komplement jaki mogłam dostać:) Zwłaszcza że nie dorastam do pięt Zajeczakowi czy Diggerowej:) Tym bardziej mi miło że Tobie się spodobało:)

      Usuń
  8. mnie się strasznie podobają i kolor cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam maskę Gloria, ale jakoś nie umie się do niej przekonać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nic specjalnego. choć ma bardzo prosty skład, świetny do dorzucania różnych półproduktów:)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Uwielbiam wszystkie odcienie rudości:)

      Usuń
  11. Śliczne :) świetnie prezentują się z przodu :) widać, że służy im aktualna pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem szczerze że włosy są bardzo zdrowe. Nie rozdwajają się końcówki, są zdyscyplinowane i błyszcza się bardzo. Ale to wypadanie mnie męczy;/ Musi być coś nei tak ze skalpem;/

      Usuń
  12. Kocham Twoje włosy!!!! a ten kolor jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny skręt i blask :D ale rzeczywiście trochę bym je podcięła ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...