środa, 9 maja 2012

Pytanie.... + bonus

Dziewczyny od czego mam zacząć??

Chcecie podstawy: czyli co to kręcone włosy, jak są zbudowane czemu po co itd; czy przejść od razu do nawilżania, skrętu, protein itd:)

Wydaję mi się że najlepiej było by odrobinę nakreślić podstawy żeby wiedzieć co i jak:)

Ale widzę że dużo dziewczyn już pisało o tych sprawach więc nie chce was zanudzać:)


Dajcie znać co o tym myślicie:)



A oto bonus:)


EDIT: Miał być bonus włosowy ale miałam problemy z netem w domu:) Posta publikuje z komputera służbowego:D Bo dziś nocna zmiana;/

Jutro Wam dorzucę zdjęcie:) Choć cudów się nie spodziewajcie:) 


9 komentarzy:

  1. Tak jak mówisz nakreśl delikatnie podstawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym tam wolała od razu do nawilżania przejść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. taktak, nakreśl podstawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nakreśl podstawy, ale tak raczej w pigułce, a później już ile tylko zechcesz o pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana http://bambusowy-raj.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 maja miało być zdjęcie włosów :p czyżby praca nie pozwala Ci na prowadzenie bloga?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety;/ Ale intensywnie pracuje na serią dla kręconych:) Pierwszy post już na dniach:)

      Usuń
    2. To fajnie :) ja mam gotową notkę o kosmetykach do włosów kręconych :) wkrótce ją opublikuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...