niedziela, 9 lutego 2014

Maxi Swatch: Golden Rose Holiday nr 64

Uff nowa praca wciąga:)

Wracam wieczorami do domu i tylko nauka i nauka:)

*****

Obiecałam ostatnio Dżoanie że wrzucę zdjęcia robione wieczorem przy zwykłej lampce z żarówką imitującą białe światło dzienne:)

Zdjęcia są robione bez użycia lampy błyskowej aparatu:)

Cały czas pracuje nad skoordynowaniem ustawień z żarówką ale myślę że jest już coraz lepiej:)

A przed Wami piaskowy lakier Golden Rose z serii Holiday.

Już chyba każdy o nich pisał i każdy odcień został dokładnie zeswatchowany:)

Tak się składa że ja posiadam trzy:) Piękna, matowa czerwień, śliczny, matowy niebieski i matowy piaskowy brąz z drobinkami:)

Czerwień dostałam w spadku od Obssesion:) I od razu trafiła do moich ulubieńców:)

Koniec gadania czas na pokazywanie:)






Moja druga ulubiona czerwień. Jeszcze tylko zakupię jakiś ładny kremowy odcień i mam komplet:D

*****

Co myślicie o zdjęciach? Żarówka dość mocno wybiela skórę ale zdjęcia wyglądają całkiem uczciwie:)

Uff muszę przygotować więcej postów żebyście się nie nudziły;)

Dużo lakierów, manicurów i nowości:) No i muszę wreszcie pokazać aktualizację moich nieszczęsnych kręciołów:) Tyle pracy:) mam nadzieję ze będziecie cierpliwe:)

2 komentarze:

  1. Pięknie wygląda :) Dlaczego ja tak kocham piaski? Teraz mam na pazurach piaskowy mini lakier z Paese - głęboka ciemna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...