niedziela, 24 marca 2013

Make up XII - Złotko, wpadłaś w błotko ;)






9 komentarzy:

  1. Ostatnio (jakieś 3 miesiące temu) też polubiłam złoto na powiekach :) Fajny make up :)
    A paznokcie to mogłabyś pokazać z bliska ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam żadnego talentu do makijażu :( Tobie to tak fajnie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie też trochę antytalent:D Nie umie cieniować, a moje kreseczki są co najmniej żałosne:D Ale od czasu do czasu się uda i jestem z siebie dumna:D Ostatnio jestem bardzo zadowolona z nakładania podkładu:) Podoba mi się efekt jaki udaje mi się osiągnąć, bardzo ładnie wychodzi na zdjęciach:) Tylko mam bardzo przesuszoną skórę i nie bardzo wiem czym to załagodzić;/ masz jakiś pomysł??

      Usuń
  3. Łaaaa, znowu widzę jakieś szalone paznokcie.
    Takie złoto jest dla Ciebie, świetnie pasuje do włosów i do oczu. Błyszczysz :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...