środa, 13 sierpnia 2014

Maxi Swatch: Colour Alike - Za zielono


Urlop, urlop i po urlopie:)

Postanowiłam czas wypoczynku wykorzystać też na małą przerwę od pisania bloga, czytania blogów, robienia zdjęć, denek, manicurów itd:) / dlatego taka pustka na blogu:D/

Odpoczęła skóra, paznokcie, głowa przewietrzona /nie wiem czasem czy wiatr nie wywiał mi reszty zdrowego rozsądku ale to sprawdzimy przy okazji posta z nowościami lipca:D/ ale najwyższy czas wracać bo już się za Wami stęskniłam;)

I od czego zaczynamy?? Oczywiście że Colour Alike!! :D

A dziś kolor bardzo wiosenny i zdecydowanie nie dla każdego:)


Lakier pochodzi z kolekcji GDN i nie mam pojęcia co w Gdańsku mogłoby być za zielone - może twarze turystów którzy mają chorobę morską? Who knows:)


Kolor to trochę dziwak. Czasem jak na niego patrzę to widzę niebieskawy zielony. Odcień raz jest ciepły raz chłodny ale z kolorytem mojej skóry zgrywa się całkiem ok.


Cena: 10,99zł

Trwałość: 3 dni bez uszczerbku

Dostępność: Colorowo.pl

Konsystencja: lekko gęsta, kryje na jedną warstwę ale ja wolę dawać dwie cienkie bo po prostu lubię:)

Wysychanie: stosunkowo szybkie, choć ja przy jednej grubej warstwie poczekałabym trochę dłużej albo użyła wysuszacza 

Zmywanie: bułka z masłem, i w ogóle nie barwi


Ostatnio zauważyłam u siebie fazę na kremy. Ich ilość zastraszająco rośnie w moich zbiorach i w sumie to bardzo się z tego cieszę bo według mnie kremowe lakiery /obojętnie jakiego koloru/ są niesamowicie uniwersalne.


Nie jest to może mój ulubieniec ale fajnie się sprawdza w kombinacji z innymi kolorami:)



Kupiłybyście??

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Naprawdę?? Ja mam co do niego mieszane uczucia:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest specyficzny ale całkiem ciekawie się go używa:)

      Usuń
  3. ja kupiłabym CA, ale Cumel. widziałam w paru miejscach i absolutnie zakochałam się w odcieniu. no ale zamawianie jednej sztuki via WWW + koszty wysyłki to już wychodzi nietęga drożyzna, więc na razie siedzę i czekam, co wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Cumel w planach:) Moja droga bo to się hurtem z kumpelami zamawia:) każda po dwa i zamówienie z głowy:) Albo czekać na promocje 40%:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...