sobota, 10 marca 2012

Zakupowy orgazm:D

Może trochę przesadzam ale wiadomo że ośrodek w mózgu który zajmuje się zadowoleniem z zakupów jest tym samym ośrodkiem który jest odpowiedzialny za orgazm:P

A więc udane zakupy = (plus/minus) orgazm!!

Żeby już nie przedłużać oto moje wczorajsze zakupy 

(zakupy to za duże słowo, w końcu nie ja płaciłam:D)



*****




Bardzo znana i zachwalana przez Wizażanki Odżywka Isana z Olejkiem z Babassu



I tu również kolejny osławiony kosmetyk z Wizażu i bloga Anwen (akuratnie ona pisała recenzje olejku Brzoza i Pomarańcza ale  w innych postach i komentarzach dziewczyny wspominają że cała seria jest dobra:)) Olejek Alterra Granat i Awokado. Patrząc na skład to jest jedna wielka bomba naturalnych składników:)



Szamponetki Joanny:) 
No uwielbiam je bo dają super efekt:) A już jak wymieszam je razem to jest czad na głowie:D Odkąd mam rude włosy to kupuje te dwa odcienie (Porzeczkowa Czerwień i Płomienny Rudy).



I coś, czego myślałam że nigdy nie zobaczę na własne oczy:) Nowa limitowanka Essence:D!!!!!!!

CIRCUS!!!

A wczoraj moim oczom ukazały się te piękne lakiery i wsiąknęłam na co najmniej 10 minut:D Byłabym stała tak aż do zamknięcia oszołomiona tym zjawiskiem ale Misiak już tuptał nogami i wzdychał niemiłosierne:P

I oto przed Państwem dwa lakiery z limitowanej serii CIRCUS!!!


Lakiery są podpisane i widać numerki i nazwy:)


I coś czego do tej pory nie widziałam, więc wydaje mi się że to również nowość:) Lakiery Essence Colour3


Tu również nazwy podane:)


I tu cos ze stałej kolorów Essence Colour&Go. Mam już z niej kolor 67 Make it Golden




No i standardowo zmywacz:D







A teraz coś nie kosmetycznego:) Wreszcie kupiłam porządne okulary przeciwsłoneczne:) Z bajerami i tą całą resztą:) No i markowe są:D







No prezentując to przed wami to zakręciłam się jeszcze raz:D:D:D I nareszcie mam coś co mogę wykreślić z WishListy:D



PS. Jeszcze dziś zostanie mi dostarczony do domu Szampon Babydream:D Pomału kompletuje zestaw podstawowy do pielęgnacji i będę mogła zaczynać:D


A tu macie mały bonusik:D Czyli zakupowy orgazm dla faceta:D


Ja naprawdę nie byłam w stanie tego podniecenia zrozumieć. I po 15 minutach stania w pobliżu, kiwania porozumiewawczo głową i zadawaniu pytań w stylu po co to, przeniosłam się w odpowiedniejsze miejsce czyli dział dekoracji Leroy Merlin:D




*****
Maxi A.


6 komentarzy:

  1. o tym ośrodku w mózgu to nie wiedziałam, ale lubię naukowe teorie, które potwierdzają niektóre moje szaleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tego co ja wiem to jest taki ośrodek w mózgu który po prostu po ludzku odpowiada przyjemności, z jedzenia , z seksu itd:D U u nas bab się włącza też jak robimy zakupy:D

      Usuń
  2. Świetne zakupy :D Daj znać jak działa odżywka z bambusa i olejek Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest bambus:) Sama na początku jak czytałam na wizażu to tak myślałam:) Ale to jakieś inne coś:)

      Usuń
    2. Nieważne :p daj znać czy jest dobre :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...