czwartek, 8 marca 2012

Z okazji Naszego dnia:)

Składając życzenia Wam składam je przy okazji i sobie:P

A więc let's begin:P



*****

Po pierwsze, miłości w życiu: czy to od istoty żywej potocznie zwanej Homo Sapiens, czy istoty czworonożnej, czy kosmetyków, biżuterii, ciuchów itepe itede... Miłość w każdej postaci działa upiększająco więc bez znaczenia jest czy ktoś/coś darzy Was, czy Wy darzycie kogoś/coś:D

Po drugie,  jeśli już jest ten specjalny ktoś  (^^)  to niech obdarza Was kwiatami/prezentami w regularnych interwałach czasowych:D I niech będzie to coś co kochacie (i założę się o swój zestaw lakierów, że większość z was będzie chciała zobaczyć na poduszce pięknie zapakowany kosmetyk:))

Po trzecie, bezstresowego życia:D Życie w pogoni za kosmetycznym ideałem jest już wystarczająco stresujące więc upierdliwa babka w urzędzie, "ubogi" żebrak, nachalny facet na ulicy czy wkurzający kosmetyk niech spada na bambus:D

Po czwarte, by każdy dostrzegał i doceniał Wasze starania czy to w życiu czy na blogu. Cholernie niesprawiedliwe jest to, ze większość ludzi nie zdaje sobie sprawy ile trudu wymaga stworzenie piękna i ideału:D (choć wiem że część z was nie ma z tym najmniejszego problemu;)). Dlatego życzę Wam by każdy potrafił to dostrzec i w jakiś sposób skomplementować:)

Po piąte, by nigdy nie opuszczała Was duma z faktu bycia kobietami. Każda z Was jest wspaniała, piękna i specjalna:) z własnym pomysłem na życie!! Żaden złamany paznokieć, oczko w rajstopach, smugi po samoopalaczu czy źle pofarbowane włosy niech nigdy nie stłamszą Waszej kobiecości!! Nie zapominajcie że zostałyście STWORZONE  po to by Was czcić, kochać i wielbić:) 

Po szóste, każdej z Was życzę ogromnej listy wiernych obserwatorów:) Takich, którzy staną się Waszymi wirtualnymi przyjaciółmi:) i będą Was witać każdego dnia:)

Po siódme, tak żartobliwie:D by paznokcie nigdy się nie łamały, by rajstopy nigdy się nie darły, by każdy kosmetyk działał cuda, by żaden fryzjer nie zbezcześcił Waszych włosów, by waga zawsze pokazywała ten idealny punkt, by zawsze szło w cycki, by cień sie nie osypywał, by lakier nie odpryskiwał itd;P.



Ponoć 7 to szczęśliwa liczba:) Wiec mam nadzieję że te moje 7 życzeń dla Was się spełni:)





*****
Maxi A. 

16 komentarzy:

  1. Jakie fajne życzenia! :) Wzajemnie wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne te życzenia, zwłaszcza ostatnie ;) dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaa czy ja sobie mogę pożyczyć te życzenia ? plisssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:) Niech się rozprzestrzenią po bloggosferze:) Tylko zaznacz ze moje:P

      Usuń
  4. piekne zyczenia i wspanialy pomysl :) wzajemnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe życzenia.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie i pięknie dziękuje :*
    Ślicznie życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne życzenia, dziękuję i wzajemnie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję i nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za piękne życzenia:)
    wzajemnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, świetne życzenia :)
    Dziękuję i Tobie również życzę tego wszystkiego :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za życzenia :**
    Tobie także życzę wszystkiego naj naj naj :**


    Dzisiaj Dzień Kobiet!! Więc cycki w górę i odrzucamy z twarzy gradową chmurę!!
    Niech żyje cellulit i kurze łapki-bo i tak jesteśmy zajebiste babki!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za życzenia :*
    Tobie życzę by to co najważniejsze się ziściło!:*
    Kieszonkowa

    OdpowiedzUsuń
  13. musicie się wszystkie leczyć

    OdpowiedzUsuń
  14. zajmijcie się prawdziwym życiem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...