wtorek, 6 marca 2012

Zakupy!!:)

Oto moje dwa nowe nabytki:)

W sumie to nie takie nowe bo mają już ponad tydzień, ale wreszcie znalazłam czas żeby je Wam pokazać:)

Są to lakiery firmy Vollare Cosmetics seria Colorado. Oba to ozdobne toppery:)

*****

Srebrny w sztucznym świetle daje mały efekt holo:) I całkiem przyzwoicie to wygląda z szarym lakierem jako baza:)



Fioletowo czerwony jest trochę cięższy w obróbce. Brokat jest na tyle duży że często zamiast na paznokciu zostaje na pędzelku. Ale po paru próbach można na niego znaleźć sposób.



Od lewej: 1 warstwa, 2 warstwy, 3 warstwy, 4 warstwy

O lewej: 4 warstwy, 3 warstwy, 2 warstwy, 1 warstwa

Oba lakiery zakupiłam w drogerii Wispol za bajońska sumę 3,90 każdy:D

Fajne z nich urozmaicenie do mojej stałej kolekcji:)

Przyszedł mi do głowy pomysł żeby zrobić tu listę wszystkich lakierów jakie mam, razem ze zdjęciami:D Trochę miejsca by to zajęło:D


PS. Trochę kiepskie te zdjęcia ale nadal ćwiczę:D
PS.2. Sorki za zażółcone paznokcie. Próbuję się ich pozbyć po głupim pomyśle nałożenia mocnego lakieru na paznokcie bez bazy a potem "zapomnienia" ich zmyć przez dwa tygodnie;/


Maxi A.

1 komentarz:

  1. Srebrny przy 4 warstwach wygląda bardzo ładnie, a co do fioletowo-czerwonego, też mam takie duże ozdoby w lakierze i ten sam problem, ozdoby nie chcą nałożyć się na paznokieć :p
    Ale za to Twój lakier wygląda świetnie w pojemniczku :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...