sobota, 17 marca 2012

Z serii Pytania bez odpowiedzi 0_o

*****

Nie wiem jak Wy ale ja od czasu do czas, powiedzmy że z nudów, kiedy skończą się demotywatory, obrazki na kwejku, nowe artykuły na Onecie, nowe posty w blogach, które obserwuje, aktualizacje na FB a spać się jeszcze nie chce wtedy uruchamiam ten magiczny przycisk u góry z nadzieją na znalezienie jakiejś blogowej perełki.

Więc dlaczego kiedy klikam przycisk "następny blog" ukazują mi się same blogi o tematyce rodzinno -chrześcijańskiej?? czyżby Blogger coś mi sugerował?? No cóż delikatna ta aluzja:)

Dziś sprawdziłam ponownie i tym razem każdy jeden blog był o tematyce sportowej. 

Czy wy też tak macie?


*****
Maxi A.




2 komentarze:

  1. Raczej nie korzystam z "następny post", ale dzisiaj specjalnie sprawdziłam :) Najpierw miałam o jedzeniu, potem rysunki, a potem o kwiatkach bloga :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...