wtorek, 13 marca 2012

Hasta la vista Bublu czyli Projekt KOSZ!!

Do założenia tego projektu natchnął mnie cudny lakier z Catrice...



...który jest cudny dopóki się nie otworzy butelki;/


Pędzelek jest ok, dość szeroki, ładnie się rozkłada na paznokciu no i konsystencja też jest w porządku. Może trochę po tej gęstszej stronie ale źle nie jest.



I stwierdzam definitywnie że mimo wielu prób nie jestem w stanie nałożyć go poprawnie:( Robi smugi, w niektórych miejscach prześwituje i jakbym go nie nałożyła to warstwy są za grube i nie chcą schnąć:(

No i jakby tego było mało to się okazuje że kolor zupełnie mi nie pasuje;/ Zbyt ciepły odcień jak dla moich łapek.

Dlatego dziś wyląduje w koszu.




*****
Maxi A.




EDIT: Podarowałam go właśnie mojej przyszłej bratowej:D jej spasował:D Polityka recyclingu działa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...