piątek, 23 marca 2012

Włosowa obsesja czyli nowy haul:D

Odkąd mam obsesje na punkcie swoich włosów jedyne kosmetyki jakie kupuje to produkty do włosów:)

I cały czas myślę jak tym moim kudłom dogodzić:) zwłaszcza że chciałabym żeby się ładnie kręciły (jak już wspominałam moje włosy są kręcone ale z racji tego że nie umie ich ładnie układać to prostuje;/).

W tym momencie piję herbatkę pokrzywową a na głowie maska, którą wam zaraz zademonstruje, i olej kokosowy:D 

A potem w planach peeling skalpu i mocne odżywianie:)

Czyli jak widzicie OBSESJA!!:D 
(gdzieś wyczytałam że jedna obsesja w  życiu to nawet zdrowo jest:D u mnie to się zmieniają:D)



Dzięki dziewczynom z Wizażu i poradom Anwen zaczęłam kupować produkty zdrowsze dla moich włosów czyt. mniej silikonu więcej emolientów, nawilżaczy i protein:)

A teraz tak jak obiecałam mój włosowy haul:) 

Odżywka bez spłukiwania Joanna Naturia, Z miodem i cytryną; Maska Alterra Z granatem



Hegron odżywka do spłukiwania dla włosów farbowanych; Bingo Spa Maska Proteiny Kaszmitu i Kolagen; no i nie zastąpione szamponetki:D





No to chyba wszystko:)
 Aha i jeszcze herbata pokrzywowa:D Niestety pani w aptece nie miała już skrzypu:( Ale to już na czasie kupię:)



Produkty na pierwszym zdjęciu używałam raz więc jeszcze nic nie mogę nic powiedzieć. Co do drugiego zdjęcia to maskę mam na włosach właśnie więc raczej nic nie stwierdzę jeszcze:D

A jednak parę rzeczy mogę o niej powiedzieć:)

Bardzo podoba mi się jej konsystencja:) Taka kremowa, ślizga się po włosach tak jak lubię:) Zapach z deka chemiczny ale da się przeżyć zwłaszcza że nie utrzymuje się długo:)





Tak się zastanawiam nad postem moja włosowa rutyna:) Czyli co nakładam, kiedy itd:) Ale nie chce się za bardzo powtarzać:) Bo z  tego co widzę to ostatnio tylko włosy i włosy:D


Co Wy na to??





*****
Maxi A.






6 komentarzy:

  1. Produkty z pierwszego zdjęcia to i ja muszę kupić :)

    Powodzenia w pielęgnacji :)

    Ja wczoraj 1,5 h na głowie trzymałam olej pod folią i czapką, i potraktowałam włosy szamponem i odżywką bez silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A my na to jak na lato! :D Joaśkę Naturię kocham szalenie już za sam zapach, dodatkowo nie obciąża włosów;) Z Alterry maski akurat nie miałam, ale odżywka z tej samej serii też daje radę (szczególnie, gdy nałożę na nią jeszcze kokosa albo olejek Alterry <3 ) Hegron nie jest dla Ciebie zbyt wodnisty?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest cudna i Na Wizażu też ją zachwalają:)

      A Hegrona planuje używać do mycia:) mam kręcone włosy więc taka forma mycia ponoć jest dla mnie najodpowiedniejsza:)

      Usuń
  3. Ja też przykładam większą uwagę na włosy:) Odżywkę Joanny muszę kupić bo nie mam nic bez spłukiwania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz popatrzyłam i ta z Hegron-u też jest bez spłukiwania:D Ja jeszcze chcę taką w spray'u odzywkę żeby w ciągu dnia odżywiać włosy. Wtedy łatwiej jest użyć taka niż balsam:)

      Usuń
  4. W planach mam zakup kilku szamponów i masek z Alterry.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...