piątek, 27 września 2013

Maxi Swatch - Golden Rose Sand Effect nr 58

Jesień pełną gębą.

Szkoda że tą brzydszą.

Czuję że ilość spadającego deszczu jest wprost proporcjonalna do mojej rosnącej depresji.

Ten lakier w sumie pasuje i do nastroju, aury na polu za oknem i mojej najbliższej przyszłości.

Bordowo-fioletowa baza a w niej pierdyliard (uwielbiam to słowo) złoto-czerwonych drobinek.



Po bliższym przyjrzeniu się zdjęciom stwierdziłam że to nie to i zmieniłam ustawienia w aparacie. I przy okazji pociągnęłam paznokcie podwójną warstwą top coat'a.







To dalej nie było to, więc jeszcze ociepliłam zdjęcia i wydaje mi się że teraz jest dobrze. Choć ani trochę nie potrafiłam oddać jego uroku, który posiada na żywo. 




Kolor jest cudowny!! Odpowiedni na tę porę roku:) Czuję się bardzo dobrze mając go na rękach i na pewno nie jest to jednorazówka:)

Czuję ze się zaprzyjaźnimy:)

Zwłaszcza teraz kiedy brąz, fiolet, bordo, szmaragdowa zieleń to kolory idealnie pasujące do mojego nastroju.

*****

Znalazłyście już kolor który pasuje do waszej jesieni?



Jesienna Maxi.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała tą złotą:)

      Ale pomyśl, zima idzie i pojedziemy na narty/snowboard:)

      Usuń
  2. ja lubię jesień,a lakier śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) Ogólnie jestem fanką wszystkich pór roku:) Ale męczy mnie trochę ten deszcz, no i zimno;/

      Usuń
  3. Ja też kupiłam go bo w butelce był złoto brązowy z odrobiną bordo:) A na paznokciach okazało się że bordo jest w znacznej przewadze i to z dodatkiem fioletu:D Brązu szukałam w każdym możliwym świetle i nic z tego:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i idealny na jesień! Chcę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...