piątek, 20 września 2013

Maximalnie Moje!!

Nowo nabyte jesienne kolory to zdecydowanie miłość od pierwszego wejrzenia:)

Każdy kolor jest cudowny i miałam problem z wybraniem, którego użyje najpierw:)

Padło na wszystkie;)

Taki mały przegląd:)

W buteleczkach wyglądają tak:



A na pazurkach tak:


1. Golden Rose Sand Effect nr 58

2. Golden Rose z proteinami nr 314

3. Ingrid Love Story nr 45

4. Ingrid Love Story nr 66




I jeszcze piaskowy Golden Rose po nałożeniu 1 warstwy Top Coat.


To tylko mały przedsmak, więcej spodziewajcie się w najbliższym czasie.

Na maxa zakochana Maxi;)

11 komentarzy:

  1. Mam ten piaseczek z Golden Rose i też jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory, ten piaskowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też strasznie wpadł w oko w sklepie:) A nie zauważyłam go nigdzie na blogach:)

      Usuń
  3. Chciałam napisać, że to nie moje kolory tak generalnie ale bordowy Golden Rose wpadł mi w oko.
    Okazało się jednak, że już go mam... i na moich paznokciach nie wygląda niestety tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlaczemu? Przecież z ciebie taka piękna istota, wszystko powinno na Tobie wyglądać dobrze (nie sarkazmuje, tylko się dziwie 0_o)

      Usuń
    2. Moje palce mają bardzo dziwny kolor. Taki... siny trochę. I to chyba dlatego.

      Usuń
  4. Piasek GR wygląda obłędnie, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 wygląda cudownie <3 !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...