piątek, 20 stycznia 2012

Day 11...

Odczuwam pewien dysonans emocjonalny... Huśtawka nastrojów to jest to;/ do popołudnia zbiera się na płacz i chcę wracać do domu, potem jest złość na siebie i obwinianie się o wszystko, popołudniami przychodzi refleksja, a wieczorem akceptacja, silna wiara w siebie i wmawianie sobie że dam radę. Przydałby mi się psycholog. Tzn ktoś kto pomógłby mi to wszystko poukładać.

Ok ten blog zrobił się smutny;/ Przynudzam co?:) Już sama nie wiem czego chcę od życia.

Znalazłam te książki w garażu i chyba z czystej ciekawości je przeczytam:) Może faktycznie niektóre rady mi pomogą:)


To może być ciekawe:) Opiszę wam swoje mentalne postępy:D



A teraz złe wiadomości:(
Serwis IITV umieścił dziś taką informację:

Jak już wszyscy zdążyli zauważyć (a my dopiero 30 minut temu) megavideo.com już nie istnieje, serwis został zamknięty przez amerykańskie władze. VideoBB i Videozer jeszcze działają, do jutra zrobimy porządek w bazie (tak, usuniemy linki do megavideo). Pewnie niedługo odcinki, które były tylko i wyłącznie ma megavideo.com zaczną pojawiać się w nowych odtwarzaczach (o ile ktoś je tam wrzuci).

No i jak ja teraz będę oglądać Roswell:(

TTFN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...