niedziela, 22 stycznia 2012

Day 14...

Camden Town jest boskie!!!!!!!!!!!!!!

Jest tyle wspaniałych sklepów (już upatrzyłam sobie buty:D). A rynek jest po prostu emejzing:D:D I te śliczne sukienki. Coś mi się wydaje że będę tam wydawała wszystkie moje ciężko zarobione pieniądze:D

A teraz zdjecia:D:D:D

Camden Market Lock:)


Może mała zmiana stylu?? Co o tym myślisz Skarbie? Będę mroczna i tajemnicza:D (BTW gorsety mi się podobają i chyba kupię sobie taki jeden skórzany:))


Jedzenie!!!! Chińskie pierożki z kurczakiem i warzywami z budki:) Pycha <mniam>


Camden Town było jej ulubionym miejscem w Londynie.


W Camden Town jest wszystko ( i mówię absolutnie wszystko;P)


Nowi znajomi:) Dzięki nim weekend zleciał jak jeden dzień:) (i do tego takie międzynarodowe środowisko:D)


I tu chyba najlepsze miejsce z całego Camden Town:) Za dnia sklep dla fanów trance, trash music a w nocy klub!! Niestety nie wolno tam robić zdjęć ale miejsce jest boskie i niesamowicie warte obejrzenia:) W środku stroje, akcesoria, bielizna, różne elementy sado-maso (!!):D, farby do malowania ciała, które święcą w ultrafiolecie:) ( Skarbie przywiozę ci coś specjalnego:P) I mnóstwo mnóstwo różnych fajnych rzeczy:)


Ogólnie wspaniałe miejsce!! jestem totalnie zachwycona!!:) I na pewno będę je odwiedzać przynajmniej dwa razy  w miesiącu:) (i wydawać tam mnóstwo kasy:D:D:D) Muszę koniecznie zakupić nowy aparat, albo nową baterię do mojego aparatu:)

To był udany weekend:) Przynajmniej się nie nudziłam:) No i dziewczyny już planują ekscesy na następny weekend:) I nawet na tydzień:) Więc zapowiada sie ciekawie:)

A teraz idę jeść bo zgłodniałam:) Chili woła:) A potem Roswell:D

TTFN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...