wtorek, 31 stycznia 2012

Dat 23...

Tuesday... the days slid  one after the other...


I finally managed to write a CV:) I'm so happy:) So tomorrow, apart from meeting Antonia, I'm going to walk around handling CV's:) My HM told me that they are looking for Saturday Assistant in hairdresser's salon that is less then a minute away from our house:) So I will try there first:) and then cafe Rouge:) On Thursday I'm going to a museum:) not for sightseeing though:P One of my friends told me that they are looking for somebody to work at the cafe there. And since she doesn't have time (and she leaves on Sunday) she asked me if I would like to:) Keep your fingers crossed:)


Wtorek ... na dzień leci jeden za drugim ...

Udało mi się napisać CV:) Wreszcie:P Jestem bardzo zadowolona :) Więc jutro, oprócz spotkania z  Antonią, idę na spacer rozrzucając moje CV to tu to tam :) Moja HM powiedziała mi, że szukają pomocy w soboty w salonie fryzjerskim, który jest mniej niż minutę od naszego domu :) Więc spróbuję pierwsze skieruje swoje kroki tam:) potem cafe Rouge :) w czwartek idę do muzeum:) nie dla zwiedzania jednak: P Jeden z moich znajomych Au Pair powiedziała mi, że szukają kogoś do pracy w kawiarni, która przylega do muzeum. A ponieważ ona nie ma czasu (i na dodatek wyjeżdża w niedzielę)  zapytała mnie, czy chciałbym spróbować :) Trzymajcie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...