piątek, 27 stycznia 2012

New beginning...

Influenced by my HM I decided to change my blog a little:) From now on it'll be written in English ( don't worry, if I'll manage, I will write in Polish as well;P). Another change is the title and description of my blog:) I think that it could be a good guide of London life for other girls like me, who came here to see/do/try something new and meet someone new:)

I hope thet you will like it:)

Tonight RollerDisco:) Stay tuned for the update:)

Pod ogromnym wpływem mojej HM (kobieta zna się na rzeczy i ma całkiem dobre pomysły;P), postanowiłam trochę zmienić mojego bloga:) Od tej pory będę pisać po angielsku (nie martwcie się, jak tylko dam radę to będzie też po polsku - jak widać na razie daję:P). Kolejna zmiana to tytuł i opis bloga. Wydaje mi się, że to może być dobry przewodnik o życiu w Londynie dla dziewczyn takich jak ja, które przyjechały tu żeby zobaczyć/zrobić/wypróbować coś nowego i poznać kogoś nowego:)


Mam nadzieję że się spodoba:)


Dziś wieczorem RollerDisco:) Oczekujcie na aktualizacje:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...