poniedziałek, 16 stycznia 2012

Day 8...

Piekło!!!!!!!!!!!!! Przez takie dni jak dzisiejszy mam ochotę nigdy nie mieć dzieci;/  Ugh;/

Moje plany na dziś wyglądały mniej więcej tak i skończyły się tak:


Ale mniejsza z tym:)

Nawet nie bardzo mam o czym pisać z racji tego że dziś nic się nie działo;/ Podjęłam parę mobilizacyjnych decyzji; ciekawe jak mi z tym pójdzie:) Zresztą pokażę Wam co mnie zmobilizowało:)


Niezła motywacja co??:D To mnie właśnie będzie napędzać przez najbliższe 6 miesięcy:) Tez wam pokażę taką kombinację przed i po:) Trzymajcie kciuki:P Przepraszam za mały rozmiar;/ nie wiem czemu to sie tak zrobiło ale jak ktoś chce obejrzeć w całości to może zaglądnąć tu :)

A inspiracja na dziś to makijaż w stylu Dianny Agron. W ogóle to na tej stronie są całkiem fajne pomysły i tutoriale odnośnie ciekawych makijaży. Na dodatek widzi mi sie to jak objaśniają jakie pędzle są niezbędne, jakich produktów używają. Wszystko opisane krok po kroku:) Jak tylko dostanę kasę inwestuję w pędzle do makijażu:) Już je wrzuciłam na To 'Buy' List :) Nic tylko wyszukać odpowiednie:)

A teraz proszę szanownych Potworków mężczyzna, a raczej mężczyźni, na dziś;)


To mój kolejny ulubiony serial:) Dean Winchester to taki słodziak:P <mrrrau>

Ale i tak najbardziej na świecie kocham Ciebie Skarbie:*

TTFN

PS Dobrze ze poniedziałek już minął:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...