wtorek, 17 stycznia 2012

Day 9...

Nie mogę się doczekać kiedy w tytule posta będę mogła wpisać liczbę 3-cyfrową... Ale już chce do domu;/ Jak szybko nie znajdę tu jakiegoś zajęcia to mnie szlag jasny na miejscu trafi;/ Obliczyłam że będę tu jeszcze 10 miesięcy czyli 40 tygodni czyli 280 dni!!!!!!:(<shit> Tak plus minus;/

Jutro dzień wyjścia do ludzi:) Muszę zakupić parę rzeczy więc Londynie witaj:D:D:D Pieniądze: Żegnajcie;/

Muszę wreszcie zacząć chodzić na tą siłownie;/ Albo mniej jeść;/ Jedno albo drugie bo dupa rośnie i robi się wielka, ogromna;/ Chociaż jak to powiedział mój skarb: Wielki to był Kazimierz a ogromny to może być burdel:) Kochany mój:*:) Ale słowo się rzekło!! Przecież sobie obiecałam, że na wesele (oczywiście nie swoje) będę rozmiar mniejsza!! czas zacząć się starać. W końcu im wcześniej zacznę tym większe jest prawdopodobieństwo że się uda:) Bo zamierzam wyglądać oszałamiająco i powalająco przyćmiewając nawet pannę młodą!! Wiem świnia jestem:D:)

A teraz newsy z dzisiejszego dnia. C mnie wkurza tak że mam ochotę jej przywalić! Jako nauczyciel z wykształcenia powinnam się teraz wstydzić ale jestem w  pełni świadoma tego co mówię!! I każdy nauczyciel przyznałby mi racje!! No bo jak można dziecko o coś prosić kiedy ono nawet na ciebie nie patrzy!! (i też nie słucha;/) Jak przysłowiowa ściana a ja jak ten groch;/ Zresztą grochy to ja miałam w oczach bo już z tej bezsilności miałam ochotę się poryczeć;/ Za to I jest słodki. I słucha (przeważnie za każdym razem). A to młode to jak nasienie szatana!! Ja nie wiem jak ja to wytrzymam.

Jedyna pozytywna rzecz tego dnia to spacer z Misiakiem. Powoli przyzwyczajam się do spacerów z psem. I dzięki nim jakoś funkcjonuje w ciągu dnia. Na spacerze i ogólnie w ciągu całego dnia naliczyłam dziś 18 samolotów przelatujących nad Londynem:) No i po spacerze zobaczyłam to....


Święta racja:D

A tu zdjęcia z dzisiejszego dnia:) Misiak i piękny wschód słońca:)



Niech MOC będzie z wami:)

TTFN

PS Inspiracja na dziś to <werble>............. Wizaż Moja Pasja. Blog, nie powiem że koleżanki po fachu bo nie umywam się do jej skilla:):D, bardzo sympatycznej dziewczyny, która świetnie sobie radzi z pędzlami do makijażu:) I ogólnie ma bardzo ciekawe pomysły na makijaże małe i duże:D Jak tylko znajdę trochę wolnego czas (tak, tak, jestem niesamowicie zapracowana:P czyt. nie robię nic cały dzień:D) to któryś z jej pomysłów wykonam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...