piątek, 3 lutego 2012

Day 26... and late at night...

To sum up it was a good week. I finely connected with kids (unleast that's what I thought), I did a lot of stuff, I met new people, I got a  job. So I'm really happy:)


This evening we went out with girls. It was a meeting to say goodbye to one of the girls:) We went out just for some drinks in East Dulwich:) It was a nice night:)


Actually I have nothing more to say apart from next week has passed:)


Podsumowując to był dobry tydzień. Udało mi sie wreszcie jakoś dotrzeć z dziećmi (a przynajmniej tak mi się wydawało), zrobiłam wiele rzeczy, poznałam nowych ludzi, dostałam pracę. Więc jestem bardzo zadowolona:)


Tego wieczoru wyszłam z dziewczynami. Było to spotkanie, aby pożegnać się z jedną z dziewczyn :) Wyszłyśmy tylko do pubu w East Dulwich :) To był miła noc:) 


Właściwie nie mam nic więcej do powiedzenia oprócz tego że kolejny tydzień minął:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...