wtorek, 14 lutego 2012

Haul:)


A oto również mój wczorajszy haul:) a raczej taki mały haulik:P






Płyn do demakijażu kupuję kolejny raz bo jestem bardzo zadowolona:) Świetnie sobie radzi z żelowym eyelinerem:) Jak żaden inny:)

A że kupiłam bo kusił od dawna:) No i ten ClearPad taki fajny:) Użyłam już dwa razy i skóra jest taka mięciutka i gładka:) Mam też nadzieje, że rozprawi się z małymi niedoskonałościami:P




Makijażu niestety nic ani mancure bo tak się utyrałam w tej kuchni, że już nie zdążyłam:P

Dlatego stwierdzam, że kobiety poświęcające się kuchni i potrzebom swoich mężczyzn nie maja za wiele czasu na rozpieszczanie siebie:) Dlatego podziwiam:) Szacun!!

A teraz idę spać:D Bo mam dość:D Tak się kończą moje Walentynki:D Miało być romantycznie a jest śpiąco:P Jego boli ząb, a raczej szew na dziąśle; wczoraj odwiedziliśmy dentystę. Kiedy wyrywał mu zęba zostawił kawałek okostnej, trzeba było rozcinać dziąsło, teraz ma 6 szwów i jest spuchnięty jakby miał świnkę:D Biedny:) Tak więc dziś z romansów nici:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...