piątek, 10 lutego 2012

Day 33... i dziwaczne sny...

Śnił mi się dziś powrót do szkoły. I to nie byle jakiej bo połączonej w siły:) Podstawówka, gimnazjum, liceum i studia. 4 w 1:) Żeby było jeszcze śmieszniej to od razu pierwszego dnia dwa sprawdziany:) Z polskiego i chemii. I coś zawiązane z historią czego miałam nauczyć się na pamięć i nie wiedzieć czemu wyrecytować to w kościele. Chwała wiadomo komu, że nie musiałam tego robić:) gdyż się obudziłam:D Ciekawy sen i ciekawe co znaczy. Czy wierzycie w to że sny mają jakieś znaczenie? Bo ja jestem pół na pół. Te lepsze niech się spełniają te gorsze niech zostaną tam gdzie są, czyli w podświadomości:)

Skoro już jestem na nogach to pasuje coś ze sobą zrobić. Wczorajszej nocy nałożyłam na włosy kuracje olejem kokosowym (zrobiłam to, bo widziałam efekty jakie opublikowała moja 'włosiana' guru;P chcecie to same zobaczcie;) Kuracja olejem). 

Dziś w planach ogólnie dzień RSŻ czyli Rozkoszowania się Życiem czyt.: dobre jedzonko (pierożki), wymodzenie makijażu i paznokci oraz dobra fryzura:) Nie wiem czemu ale robienie makijażu i całej tej szopki (mimo że nigdzie nie idę:P) mnie zawsze uspokaja:) A teraz mam tyle inspiracji:)

Jangsara--> no po prostu cud miód fabulous:) Tylko ze jej make-up jest ciut mocny i na day use się nie nadaje:) Choć jak by się  bardzo uparł:D

tylkokasiaa--> no po prostu dziewczyna mnie zadziwia!!  Ani przez myśl mi nie przeszło, żeby własnie tak łączyć kolorki:) Wrzucam ją do Debeściar (po prawej stronie są linki do moich ulubionych blogów), i jednocześnie do pudełka z moimi Guru Makijażowymi!! Z chęcią zamieniłabym swoje wygadanie na taką zdolność operowania pędzelkami:D (i jeszcze chętniej zamieniłabym się na kosmetyczki ale na to chyba nie ma szans:D:D:D)

Wizażmojapasja--> no i kolejna dziewczyna, przez którą z zazdrości mam ochotę rzucać swoimi kosmetykami:P przede wszystkim zazdroszczę tych pięknych zielonych makijaży, których niestety ja bidna nie zrobię bo mam zielone oczu!! <buuuuuuuu> no ale cóż pozostałe też są piękne:)

Dlatego prawdopodobnie dziś zaczerpnę pomysł od którejś z pań:D:D:D Oczywiście będący kiepską podróbką ich geniuszu:D Ale może się odważę i umieszczę potem zdjęcia wszystkich moich dzisiejszych tworów:D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...