sobota, 11 lutego 2012

Day 34... Przerażająca myśl....

Witam słonecznie wszystkie słowiki, które już od dawna krzątają się po domu i sowy, które dopiero otwierają swe zaspane oczka:D Trochę infantylny ten początek:D Jak do dzieci:P

Ale ale wróćmy do tematu posta.

Spędziłam wczorajszy wieczór i dzisiejszy poranek (zamiast rozkoszować się bliskością ukochanego mężczyzny i sprzątaniem- tak moja służąca i kucharka mają dziś wychodne:P, czyli chcąc nie chcąc gotowanie przede mną) na przeglądanie blogów kosmetyczno-makijażowych. No cóż szału nie było.

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to parcie na ilość, czyli milion postów, milion zdjęć i milion informacji. Normalnie ciężko to wszystko ogarnąć. Dlatego tak bardzo doceniam panie, które znajdziecie w  moim kąciku debeściar. Krótko, zwięzło, na temat, z ładną oprawą. Przyjemnie się czyta bo nie ma gąszczu informacji, gdzie w nadmiarze wiadomości można utonąć na ładnych parę godzin. Z natury leniwa jestem więc o wiele przyjemniej czyta mi się treściwe blogi zamiast epopej twórczych:) Poza tym gadatliwa ze mnie kobitka więc upust swoim emocjom daję w normalnym życiu a nie tu, w wirtualnej rzeczywistości. Dlatego doceniam przerost treści nad forma:)

Kolejną rzecz którą zauważyłam jest fakt, iż nie ma tu pań które specjalizują się w konkretnych rzeczach. Blogi o urodzie?? A wiec piszmy o wszystkim nawet o wacikach lub lusterku jakie używamy. :D Dlatego po  raz kolejny doceniam Anie z Wizaż moja Pasja, Katarzynę z tylkokasiaa czy Jangsare z Jangsary za skupianie sie na ograniczonej tematyce:) Jest łatwiej szukać wtedy:) Dlatego kocham buszować po ich blogach i z przyjemnością wyszukiwać informacje:) Dziewczyny oby tak dalej:)

Obecnie poszukuje blogerki, która krótko zwięźle i na temat traktuje o pielęgnacji włosów:) Może znajdę:) mam na to cały dzień:) Odliczając oczywiście czas na obiad, make-up i manicure:D

Macie kogoś dobrego??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...