poniedziałek, 27 lutego 2012

Wielki Surprise!!!

Standardowo, dziś przeglądanie blogów:)

Trafiłam dziś na dwa fajne blogi:) Tzn obserwuje je już od dawna anonimowo i wybiórcze posty:D Dziewczyny ciekawie piszą i warto do nich zaglądnąć:)


A oto linki:


i


Podoba mi się charakter tych blogów:) Dlatego zatapiam się w lekturze:) I dalej poszukuje informacji:D








*****
Maxi A.






EDIT:  Właśnie trafiłam na rozdanie u jednej z dziewczyn:) Bliźniczka09 rozdaje Paletki Sleek'a!!!!!! Normalnie zwariowana dziewczyna:D:D:D


O Sleek'ach pisałam >>>tu<<<


Podobają mi się wszystkie!! Ale skoro mam wybrać to chciałabym zacząć od Oh  So Special:)


Nie mam szczęścia do rozdań ale może tym razem sie uda:)




A oto link do rozdania:) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...