niedziela, 12 lutego 2012

Manicure I... beż mat + czarne ozdoby

Jak już mówiłam: Koślawy!!:) Ale sam design mi się podoba:) Ogólnie wiem, że w necie i blogosferze jest wiele dziewczyn, które robią to ładniej, lepiej, szybciej (możecie dorzucić przymiotnik:D), ale to takie moje jest:) I chce się tym z wami podzielić:)

Przed państwem:



Sorki że taki niestaranny, ale łapiecie o co biega nie?:)

Color Mania, Lovely, Wibo, 
Lakier z satynowym wykończeniem:) 

Focus On, Vipera Cosmetics
Dał matowe wykończenie:)



I moje ozdoby:) mam tego mnóstwo:)


Ogólnie mani prosty jak półka z masłem:) tylko baźglasz lakierem jednym (najlepiej za dwa razy), potem drugim, doklejasz ozdoby i voila:D:D zrobiony:)


Oglądałam zdjęcia dzisiejszego mejk apu i wcale, ale to wcale nie jestem zadowolona;/ Dlatego zaraz maszeruje do łazienki dokonać koniecznych poprawek i/lub ulepszeń:) Mam nadzieje, ze dojdzie do poprawy a nie pogorszenia;/ Któż wie. Z moimi zdolnościami to pewnie zrobię z siebie Jocelyn Wildenstein. A tego wolałabym uniknąć:)

Oczekujcie!!:)

4 komentarze:

  1. śliczne paznokcie masz ;)) mam ten sam lakier z wibo ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje dziękuje:) Paznokcie jeszcze słabiutkie bo pobyt w Anglii skutecznie je osłabił:) Więc teraz intensywnie je kuruje:) bo pasuje żeby każdy miał taki sam kształt:D

      Usuń
  2. Świetne ! :) kolor b. ładny :) ostatnio strasznie lubię jasne lakiery :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...